Seco förlänger partnerskap med Swemachinist i B2B influencer marketing kampanj
Efter ett framgångsrikt första pilotprojekt har Seco och @Swemachinist (Daniel Jansson), som är en framstående Instagram-influencer inom bearbetningsindustrin, valt att förlänga sitt samarbete.Fagersta, 5 september 2024 – Efter ett framgångsrikt första pilotprojekt har Seco och @Swemachinist (Daniel Jansson), som är en framstående Instagram-influencer inom bearbetningsindustrin, valt att förlänga sitt samarbete.

"Vårt första samarbete mottogs över förväntan, och vi är glada över att kunna fortsätta vårt samarbete med Swemachinist, för att stärka vår B2B-influencerstrategi," säger Alessia Brugin, Global Social Media Manager på Seco. "Daniels engagemang och hans innovativa och kreativa innehållsskapande, går helt i linje med Secos värderingar och ambitioner."
Daniel Jansson tillägger, "Seco har alltid varit en favorit när det kommer till verktyg, och jag ser verkligen fram emot att fortsätta vårt samarbete. Den här förlängda samarbetet kommer att ge ännu mer spännande innehåll till både Secos kunder och mina följare."
Det förnyade samarbetet kommer att innebära gemensamma aktiviteter så som events, artiklar och webbinarier, och det kommer att lyfta fram nya verktyg och innovationer.
"Vi vill fortsätta att leverera värde och visa upp våra senaste produkter och lösningar genom Swemachinists plattform," säger Alessia Brugin.
Det utökade samarbetet visar på Secos starka engagemang att vara ledande i branschen.
Hela projektet, från koncept till kreativ riktning och projektledning, hanteras av Dolk Agency. "Det här är något helt nytt och spännande inom vår bransch och B2B-marknadsföring, och vi är stolta över att få fortsätta vara en del av det," säger Johanna Dolk, grundare och VD för Dolk Agency.
För ytterligare information, förfrågningar eller intervjuförfrågningar, vänligen kontakta:
Seco [alessia.brugin@secotools.com]
Dolk byrå [johanna@dolkagency.com]
Daniel Jansson (Swemachinist) Instagram: @swemachinist